Styring og leiing
Tiltak 9: Sikre betre grunnlag for rapportar i Synergi til bruk i forbetringsarbeidet
KVIFOR gjer vi det?
Bakgrunn
Det er behov for meir standardisert og strukturert informasjon i Synergi ved uønska hendingar på legemiddelområdet, for enklare å kunne nytte informasjonen i forbetringsarbeidet
Målgruppe
Leiarar og medarbeidarar som jobbar med oppfølging av feil på legemiddelområdet
KVA skal vi oppnå?
Resultatmål
Behovet for informasjon frå meldar og saksbehandlar for betre å kunne lære av uønska legemiddelhendingar er utgreidd
Identifiserte behov for endring i Synergi er utgreidd, beslutta og gjennomført
Dashboard for legemiddelhendingar er utvikla og gjort tilgjengeleg for alle føretaka
Informasjons- og opplæringstiltak er utarbeidd
Effektmål
Bedre styring av forbetringsarbeid på legemiddelområdet basert på rapporter fra Synergi
KORLEIS gjer vi det?
Oppgåve
Utgreie behov for informasjon frå meldar og saksbehandlar i Synergi for betre å kunne lære av uønska legemiddelhendingar
Utgreie behov og moglegheit for endring i Synergi
Utarbeide beslutningsgrunnlag for endring i Synergi for beslutning i systemeigarmøte
Gjennomføre endringar i Synergi og kommunisere endringane
Utvikle dashboard for legemiddelhendingar og gjere dei tilgjengelege i føretaka
Utarbeide og gjere tilgjengeleg informasjons- og opplæringstiltak
Ansvarlege
Regional arbeidsgruppe ROMLE. Hovudansvarleg: Lokal arbeidsgruppe i Helse Bergen (BLEST), i samarbeid med systemansvarlege/-eigarar i Synergi